Vi hälsar Anna Ivarsson varmt välkommen som utställare hos oss!

"Jag är en tös som bor i Morup med min lilla familj och jobbar som medicinsk sekreterare på Varbergs sjukhus. När jag inte jobbar, fixar jag gärna hemma i trädgården eller hittar på bus med familjen. Efter sommarvikariat på Läjeskliniken, ligger de mig varmt om hjärtat och att nu få ställa ut mina tavlor här, känns verkligen häftigt. Jag började med blyerts redan som liten och som sedan vuxit fram utvecklats och blivit min absoluta favorit, men testar mig fortfarande fram i konsten för att hitta min stil även i andra tekniker och färg. På senare år har jag funnit intresset för akvarell, där jag hämtar inspiration från min moster som jag ställer ut med här samt även min mormor som målade mycket när hon fanns. Inspirationen till motiven hämtar jag från den egna trädgården bland blommor och blad"

Instagram: Drawingsby_annas
Mail: drawingsbyanna@outlook.com