Läjeskliniken välkomnar en distriktssköterska eller sjuksköterska med diabeteskompetens!

Vårdcentralen Läjeskliniken grundades 2007 och vi servar kunder i Varbergs kommun. I välanpassade och nybyggda lokaler bedriver vi vår verksamhet med välutbildad personal. Läjeskliniken ingår i ”Vårdval Halland”.
Enligt senaste ”Nationell patientenkät” har Läjeskliniken fått högst sammanlagda poäng i jämförelse med vårdcentraler i Varbergs kommun.
Våra ledord är trevligt bemötande, flexibilitet, tillgänglighet och patienten i fokus.

Läjeskliniken är en privat vårdcentral med ca 6700 listade patienter.

För att komplettera vårt arbetslag söker vi nu en distriktssköterska eller sjuksköterska med diabeteskompetens. Tjänstgöringsgraden är flexibel på 75-100%.

Vi är en stabil personalgrupp med en god arbetsmiljö.

Tillträdelsedatum enligt överenskommelse.

Varmt välkommen med din ansökan till therese.martensson@regionhalland.se, senast den 15 november.