Välkommen Emine!

"Mitt namn är Emine Jashari. Sedan 2007 bor jag med min familj i Träslövsläge. Jag kommer ursprungligen från Mitrovica i Kosovo men bor i Sverige sedan 1990.

Jag har tyckt om att rita och måla sedan jag var liten. I min utbildning har design, arkitektur och konst ingått. Nu exprimenterar jag med olika material och tekniker och försöker utveckla min konst. Här på Läjeskliniken visar jag mina akrylmålningar men jag har många teckningar och akvareller i ateljén. Ibland målar och tecknar jag på beställning"

Vill du se mer av mitt arbete är du välkommen att titta in på mitt Instagram #drawingesjele där jag visar teckningar och målningar.

Du kan även kontakta mig via mail: eminejashari123@gmail.com alt via tfn: 0707-13 29 44.

Varmt välkomna in på Läjeskliniken under våra ordinarie öppettider för att titta på Emines konst!